دانلود مقاله , دانلود تحقیق, نمونه سوالات استخدامی
آموزش تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری انواع گوشی های موبایل

دسته بندی محصولات

دانلود انواع فایل روت گوشی های سامسونگ

مفاهیم درآمد و ارزیابی دارائی ها :زمینه تئوریکی برای حسابداری قیمت بازارو اساس تحقیق (MarK-TO-MarKet)

مفاهیم درآمد و ارزیابی دارائی ها :زمینه تئوریکی برای حسابداری قیمت بازارو اساس  تحقیق (MarK-TO-MarKet)

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوع:

مفاهیم درآمد و ارزیابی دارائی ها :زمینه تئوریکی برای حسابداری قیمت بازارو اساس  تحقیق (MarK-TO-MarKet)

 

خلاصه مطالب:

این تحقیق استانداردهای حسابداری مربوط به ارزیابی دارائی را از لحاظ ثبات رویه با اهداف بیانیه های مالی و مفهوم اندازه گیری درآمد بررسی می کند. تجزیه و تحلیل مفهومی «درآمد اقتصادی»و «درآمد تحقق یافته » منتهی به ارتباط آخرین مفهوم درآماده کردن سرمایه گذاران با اطلاعات مناسب برای ارزیابی شان از شرکت می گردد. بنابراین مفهوم قدیمی تحقیق یا بازیافت تغییر میکند  تا نیازهای مهم حسابداری بازار به بازار را برآورده سازد . نتیجه یک سرمایه گذاری درمقایسه با انتظارات پیش بینی شده زمانی که از ریسک ذاتی تجاری آزاد می شود ،بطور تحقق یافته تلقی می گردد. درآمد تحقق یافته میزانی را که تاآن حد به نتایج مورد نظر نائل آمده تسخیر میکند . این مفهوم تغییر یافته که در ارزیابی دارائی های تجاری فیزیکی و دارائی مالی بکار میرود ،مطابق با ماهیت سرمایه گذاری طبقه بندی می شود .این تحقیق نشان میدهد که ویژگی های مختلف اندازه گیری طبق مفهوم درآمد تحقق یافته ،سازگار می باشند و به این نتیجه میرسد که یک کاربری ثابت از مفاهیم بنیادی مهمتر از یکنواختی یک ویژگی خاص است.

 

1 0 مقدمه

ارزیابی دارائی همیشه یک موضوع اساسی درمطالعات استانداردهای حسابداری بوده است زیرا این مسئله دقیقا مربوط به سنجش و افشاءدرآمد حقوقی است.

اصطلاحات «حسابداری بهای تمام شده تاریخی»و «حسابداری ارزش متعارف » حاکی از تمرکز خاص بر ارزیابی دارادئی است ،ازاین حیث که اصول و عقاید پس از مبانی اندازه گیری ذکر می شوند .البته فاکتورهای تعیین کننده درمدل حسابداری باید شامل اهداف و مفاهیم پایه ای درآمد باشد . یک ویژگی اندازه گیری یا اساس و مبنای ارزیابی وسیله ای برای مفاهیم عددی اندازه گیری مثال سرمایه و درآمد است .اگر وجود یک اصل مبنادرحسابداری لازم باشد ،آن اصل یک مبنای ارزیابی به عنوان یک ابزار نیست بلکه مجموعه ای  از اهداف و مفاهیم است که انتخاب مبانی ارزیابی را مشخص میکند . ازاین نقطه نظر ،این تحقیق بطور مفصل مفاهیم درآمد را بررسی می کند و طبق این بررسی ها مبانی ارزیابی دارائی را دوباره مطالعه کرده تا نیازهای فوری اطلاعات مالی را فراهم سازد . مسائل پایه ای دراینجا هماهنگی اهداف و مفاهیم و پیوستگی استدلال بکار رفته درانتخاب یک مبنای ارزابی به عنوان یک ابزار می باشند .

 

تعداد صفحات: 30

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
Concepts-of-Income_420987_6658.zip45k





مقاله ای در مورد مديريت منابع انساني

مقاله ای در مورد مديريت منابع انساني                 موضوع: مقاله ای در مورد مديريت منابع انساني تاثير مديريت منابع انساني در زمينه سرمايه‏هاي برگشتي، محصولات عمليات مالي شركت: اين مقاله ارزيابي خطوط ارتباطي بين سيستم‏هاي با عملياتي با اجراي عالي و كارهاي شركت را مورد توجه قرار مي‏دهد. نتايج براساس نمونه ملي تقريباً از هزار شركت نشان مي‏دهد كه اين عمليات تاثير بسيار مهم آماري ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

راهبردهای مدیریت ایمنی دانشگاه چارلز استورت (CSV)

راهبردهای مدیریت ایمنی دانشگاه چارلز استورت (CSV)                 موضوع: راهبردهای مدیریت ایمنی دانشگاه چارلز استورت (CSV)   تعاریف ارزیابی: بررسی سیستماتیک و نظام مند درون سازمانی بر اساس معیارهای تعریف شده و به برسی این موضوع می پردازد که آیا فعالیتهای و نتایج مربوط با تمهیدات برنامه ریزی شده مطابق می کند یا خیر و آیا این تمهیدات عملا تحقق می یابند و برای رسیدن به سیاست و اهداف سازمان مناسبند باز ...

توضیحات بیشتر - دانلود 9,000 تومان

گسب شماره34چيست؟

گسب شماره34چيست؟               موضوع: گسب شماره34چيست؟   در ژانويه 1999 هئيت استانداردهاي حسابداري دولتي (گسب)كه كل اصول پذيرفته شده حسابداري (قوانين مالي گزارش شده) براي تمام دولتها وحكومتهاي محلي قرار     مي دهد. اكثر تغييرات فراگير درگزارشات مالي در سابقه اش پذيرفته است. به عنوان گزارش شماره 34 شناخته شده است : صورت حسابهاي مالي اصلي –تحليل وب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,000 تومان

كاربرد تئوري سبد سرمايه گذاري مشتري (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)

كاربرد تئوري سبد سرمايه گذاري مشتري (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)               موضوع: كاربرد تئوري سبد سرمايه گذاري مشتري (مجموعه سرمایه گذاری مشتری)   يك بررسي تجربي معرفي : نظريه سرمايه گذاري چون اولين باردر تصميمات سرمايه گذاري درطي دهه 1950 مورد استفاده قرارگرفت به طورگسترده مطرح شد. درتصميمات مالي به عنوان ميزان ريسك يا ميزان برگشتي انتظارداشته پذيرفته شد. به هرحال اين نظريه در قسمتهاي ديگري به جزء قسمتهاي مالي ن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,000 تومان

آخرین محصولات فروشگاه